luni, 21 februarie 2011

Catre doamna profesoara


Doamna vrem sa ne iertati ,
Ca noi suntem retardati.
Facem glume si prostii
Iertati'ne!Doar suntem copii.

Eu incep a spune-mi pare rau
Ca am fost un copil rau.
Dar tinand cont ca fac si eu prostii
Acesta mie felul de a fii.

Eu incerc a'mi redresa
Prostioara doar a mea
Sa fiu asculatoare si-ntelegatoare
Ca asa trebuie, oare?

Orei de romana voi da atentie
Si peste cuvantul Sex voi trece.
Acest lucru numai conteaza
Doar o sa fiu pe faza,
Cand cuvantul il rostiti
Am sa va spun: Gresiti!

Porecla mi'am capatat,
Pe sema cuvantului minunat
Eu sper ca supararea va va trece
Cu aceasta poezie rece
De la un copil precoce.

Inspiratie n'am prea avut
Dar nu conteaza am scris ce am crezut,
Noi suntem copii cumniti
Si dumneavoastra o stiti.
Am avut o ezitare
Ca suntem copii de mare.

By eLyXyR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu